1 Temmuz 2018 Pazar

LİDERİ İZLE - HYPERİON KİTAP

on Temmuz 01, 2018


Herkese koskocaman Merhabalar ,

Allahım bu nasıl bir kitaptır! Her sayfası soluksuz okunan , tüyler ürperten ,ilginç ,muazzam bir kitap daha okudum Hyperion Yarınları farkı ile...

Öncelikle şunu söylemek isterim ki ; Kitaba başlar başlamaz sizi içine hapsedecek ve  sayfalar arasında kaybolacaksınız.Hyperion Yayınları'nı  ne kadar çok sevdiğimi bilmeyen yoktur.Özellikle gerilim kitapları beni benden alıyor ;İnanılmaz derecede özgün kurgulara sahip oldukları için...

Kitap aşk ,romantizm ,macera, kadın erkek ilişkilerini de içermektedir.Bence kitaba ayrı bir hava da katmış.
Mickey Taylor'ın ve Suzi Porter 'in cinayetleri...Bulunan cesetlerde çok farklı bulgulara rastlanması ve cesetlerin üzerinde bazı harfler olması. Sizce de çok farklı bir kurgu değil mi ?Ben zaten Hyperion Yayınlari kitaplarını  bunun için  tercih ediyorum.

Bu zorlu mücadelede dedektif Allie Shenton 'a büyük iş düşüyor.Bu seri katil  ne yapmaya çalışıyor? Hedefi kimler? Bulunan cesetlerin üzerinde neden harflere dayalı işaretler var ? Ben sürekli kafamda sorular üreterek kitabı noktaladım.Hem kitabı bitirmek için merakla  büyük bir  heyecanla bir soluksuz okudum, hemde bitmesini hiç istemedim...Çünkü dedektif Allie tanışmış olsanız siz de benim gibi ondan ayrılmak istemez daha fazla okumak isterdiniz ...

Bu kitapta katili yakalamak adına cok farklı bir yol izlenecek; hemde aklınıza hayalinize gelmeyecek şekilde bir yöntem!Bana göre  Dedektif Allie işinde son derece başarılı ,zeki ve çok farklı yöntemlerle katile adım adım ilerleyen ,attığı her adımı düşünen muhteşem bir deha!Ben onu çok sevdim...

Uzun lafın kısası şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap oldu... Birçok  konuyu bünyesinde barındırıp kitabın sonunda sizi ters köşe yapacak ,merakla ve ilgiyle  okuyacağınız hafızalardan silinmeyecek  muhteşem bir roman!Cinayet romanlara hasta bir okur olarak beni fazlasıyla doyuran bir roman oldu...Her zamanki gibi yayınevi farkı diyorum.

Kapağı oldukça  gizemli ve merak uyandırıcı;puntoları okunabilir  büyüklükte ve gözleri yormayacak büyüklükte...Kurgu zaten son derece  muazzam !Gözü  kapalı bir şekilde alıp  okuyun pişman olmazsınız...Ama okumaz iseniz çok pişman olursunuz! Benden söylemesi...

Yazarımızın kalemine sağlık ,başarılarının devamını diliyorum ve Hyperion Yayınları'na böyle muhteşem kitaplarla bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ederim...

Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN...
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema