28 Haziran 2018 Perşembe

AILE - LISA HALL

on Haziran 28, 2018


Aile - Eksik Parça Yayınları 

Herkese koskocaman merhabalar...

Bu kitabı okumak istememdeki en önemli etken kapağı oldu. Oldukça gizemli ve merak uyandırıcı olması beni oldukça cezbetmişti. Temin eder etmez başladım ve bitmemesi için yavaş yavaş okudum. Okumalara doyamadım...

Sayfalar o kadar hızlı alıp gidiyordu ki bunda kitabın çevirisinin büyük rolü var. Okuduğum hiçbir paragrafta, bölüm geçişlerinde asla kopukluk yoktu. Ve sade, akıcı bir anlatım mevcuttu. Yazarımızın kalemini, zeka gücünü, detaylara kadar araştırıp biz okuyuculara gerilimi zirvelerde yaşattığı için çok teşekkür ederim.    

Kitabı bitirdiğim zaman öylece kalakaldım. Sonu hem şok edici oldu hem de kafamda tonlarca soru işareti bıraktı. Konusu oldukça özgün, bunu söylemeden geçemeyeceğim! Bu da kitabı temin edip okumanızdaki bir diğer   + özellik... Ve şunu da söylemek istiyorum ki konusu çok ilginç ve her sayfa ayrı bir merak konusu!

Kısacası harika ötesi bir kitap... Yüzleşme konusunda kendinize ne kadar güveniyorsunuz? Gerçeklerle yüzleşmek mi yoksa kaçmak mı daha zor? Cesaretli misiniz? Vallahi kitabın tadına doyanadım. Özellikle psikolojik gerilim ağırlıklı olması itibariyle kitap beni kendine esir etti.

Benim için bir diğer  önemli olan şey sonunun şaşırtıcı ve şok edecek şekilde olması! Yazarımız da sağolsun, biz okuyucuları kitabın sonunda ters köşe yapmayı başarmış. Kitabın sonunu asla böyle tahmin etmezdim! Hala etkisinde kaldığım, inanamadığım doğrudur.

Kitabın özelliklerine değinecek olursam; Puntoları gözleri yormayacak büyüklükte... Kapak tasarımı konusunda ağzımı açmıyorum bile! Yayınevi kapak tasarımı konusunda oldukça başarılı! Oldukça gizemli ve merak uyandırıcı! Kısacası kitabı tavsiye eder miyim? Gözü kapalı bir şekilde şiddetle tavsiye ederim. Psikolojik gerilim severlere, tür değişikliği yapmak isteyenlere ve özgün kurgusuyla bir gerilim okumayı isteyenlere, kısacası herkese...

Eksik Parça Yayınları yakından takip ettiğim ve kitaplarını hayranlıkla okuduğum bir yayınevidir. Kitabı alışveriş listenize eklemeyi unutmayın; okumakta geç kalmayın yoksa çok şey kaçırırsınız! Benden söylemesi...

Yazarımızın kalemine sağlık diyor, başarılarının devamını diliyor ve kıymetli yayınevimiz Eksik Parça Yayınları'na böyle muazzam kitaplarla bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum...

Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN.
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema