6 Mayıs 2018 Pazar

LONDRA TATİLİ- PARGA YAYINEVİ

on Mayıs 06, 2018



Merhabalar...

Bugün sizlere, okuyup mutlu olduğum; beni hem gülümseten hem de duygulandıran ve duygularıma tercüman olan Parga Yayınevi'nden çıkan Merve Nur Sönmez  kaleminden Londra Tatili kitabının yorumu ile geldim. Bir kitap, bütün duyguları bir arada buluşturup sizi nasıl şekilden şekile sokar ve her sayfada heyecanlandırır? bu kitapta yazar bunu fazlasıyla yaşatıyor okura... Yazarımızın bu ilk kitabı; benim için çok eğlenceli, farklı bir yolculuktu...

 Rüya'nın duygusal durumu ve kimseye açamadığı iç dünyası... Yaşadığı ama itiraf edemediği şeyler... Arkadaşı ile birlikte İngiltere'ye doğru uzanan yolculuklarında yaşadığı maceralar... Bu kitap, benim için özel ve güzeldi. Farklı bir yolculuk tadında mistik bir havası var. Psikolojik unsurlar çok güzel bir şekilde aktarılmış.

Karakterlerin duygularına özel olarak yer verilmiş. Yazar bu konuda ne kadar donanımlı olduğunu belli ediyor. Karakterler arası duygular, arkadaş ilişkileri de çok güzeldi. Bu kitapta sadece aşk ya da macera okumuyorsunuz, dostluğun ve dayanışmanın ne olduğunu da daha iyi anlıyorsunuz. Özlemin ve sevginin tanımını bir de Merve Hanım'ın kaleminden okuyun diyorum.

Son olarak şunu söylemek istiyorum. Parga Yayınevi 'ne ait okuduğum üçüncü kitap... kitapları gayet özgün ve farklı kurgulara sahip! Yayınevinin kitaplarını sizlere kesinlikle tavsiye ederim. Gözü kapalı alıp okuyabilirsiniz. Kapakları dikkat çekici ve etkileyici... İnsanın okuma iştahını arttırıyor...

Yazarımız Merve Hanım'a başarılarının devamını diler, kıymetli Parga Yayınevi'ne böyle güzel eserlerle bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ederim...
Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN.
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema