6 Mayıs 2018 Pazar

YALNIZ HATTA YAPAYALNIZ - DESTEK YAYINLARI

on Mayıs 06, 2018


Merhaba huzurlu mutlu ve şans dolu bir akşam  dilerim ...

Destek Yayınların'dan yine muazzam, hafızalardan silinmeyecek güçlü bir eser.Öncelikle şunu söylemek istiyorum, okurken bol bol ağlayacaksınız. Mendilsiz yola çıkmayın, ağlarken benim gibi sayfaları ıslatmayın! Ne dram ama...! Başarılı bir yayın koordinatöründen zaten böyle muazzam bir eder beklenirdi.

Sait Faik bu kadar güzel anlatılamazdı buna inanın! Yalnızlık bu kadar güzel anlatılmamıştı.Şöyle bir 1940 'lı yıllara yolculuk yapıp hafızalarımızın tozunu artırıyor Özlem Hanım.(Ne de güzel yapıyor ama).Son zamanlarda böyle eserlere o kadar ihtiyacımız var ki.Ne kadar da hasret kalmışız böyle edebi türde kitaplara.Eski değerlerimiz kiymetlilerimiz unutuluyor malesef.Birilerinin hatırlatması gerekiyordu.

İlk  sayfasından son  sayfasına kadar buram buram edebiyat kokan bir eserle tanışacağınızın garantisini veririm sizlere.

Başlarda Sait  Faik 'in kendisini, ailesini, arkadaşlarını, yaşadığı çevreyi bizlere anlatmış...Bende Sait Faik ile ilgili bilmediğim bir çok yönünü öğrenmiş oldum böylelikle.

Kitapta aşk ,sevgi ,hayal kırıklığı, yalnızlık, mutsuzluk ve mutluluk kısacası bütün duygular mevcuttu.1940'ların çalkantılı dönemlerine de yer verilmiş kitapta.Şöyle bir İstanbul 'a doğru yolculuğa çıkıyor;eniz havası  solumuş oluyorsunuz ve hayatındaki kadınları yakından tanıma  fırsatı buluyorsunuz. Sait Faik'i bir de Özlem Hanım'ın kalemi ile okuyun.Sizler de kitaptan kopamayacak ve bu eseri tekrar tekrar okuyacaksınız eminim. 

Tekrar söylüyorum yine DESTEK YAYINLARI yine muhteşem hem öğretici bilgilendirici; hemde duygu yüklü bir kitap tercih ediyorsanız bu kitap tam yerinde bir seçim olacaktır .

Tavsiye ediyorum her türlüsünden ısrarla. ☺ Kesinlikle, katiyetle okuyun. Özlem Hanım'ın kaleminden tadı damağımda emanet kalan bir eser oldu. Çokça tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.Yalnız Hatta Yapayalnız , kesinlikle okunmalı. Tavsiye edilmeli ve okutturulmalı...DESTEK YAYINLARI'na
böyle güzel eserlerle bizleri buluşturduğu için tekrar tekrar teşekkür ediyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema