12 Haziran 2018 Salı

BEDEL - CİNİUS YAYINLARI

on Haziran 12, 2018


Herkese koskocaman Merhabalar ,

Söze  nereden başlayacağımı bilemiyorum...Son günlerde bolca gözyaşı döktüğüm;  üzerinde bir hayli düşündüğüm ve bir kere daha ailenin önemini , hiçbir şeyin sevdiklerimizden önemli olmadığını  tam manasıyla anladım...Sanki kitabı okumadım film izledim.Öyle bir film ki ; İnsanda derin izler bırakan !

Kitaba ilgimin büyük olmasının asıl nedeni Hataylı olmam!Çünkü kitapta Asi Nehri'nden bahsediliyor.Ve sizler de biliyorsunuz Asi Nehri adından da anlaşılacağı üzere çok serttir asla affetmez etrafındakileri bir solukta kendine çeker ve asla kurtuluş yoktur ondan !Acımazsizdır.Ama bir yandan da içen kişiler şifa bulur...

İşte "Bedel " adlı bu güzel eser  de tıpkı Asi Nehri gibi hayatın gerçeklerini tokat gibi yüzüne vuran insanların yaşam hikayeleri.Her birinin başından geçen talihsiz olaylar.Mecburiyetler ve büyük fedakarlıklar! Bağlılık dostluk arkadaşlık ve dayanışmanın en güzel örneği.

Yazarın ilk kitabı ama ben anlatımına hayran kaldım.Sayfalar su gibi  akıp gitti...Sade bir anlatıma sahip olan bu muazzam eserin kısa  zamanda  ödül aldığını biliyor muydunuz ? Bu gerçek yaşamdan derlenen öğretici ve ders  verici eseri kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.Okudukça halinize binlerce kez şükredecek ve  yaşadığınız  her anın ne kadar kıymetli olduğunu daha iyi anlayacaksınız...
Yazarımızın kalemine sağlık...Başarılarının  devamını dilerim...

Kitapla  kalın, HOŞÇAKALIN...
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...
.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema