28 Haziran 2018 Perşembe

O ŞARKIDAKİ KIZ BENIM-EKSİK PARÇA YAYINLARI

on Haziran 28, 2018



Herkese mutlu, huzurlu, bol gülümseli bir gün dilerim.

Bugünkü kitap yorumum yine Eksik Parça Yayınlarına ait. Çünkü yayınevinin kitaplarını çok seviyorum ve sıkılmadan bir solukta okuyorum. Bu kitap da yaz aylarında rahatlıkla okuyabileceğiniz muazzam bir roman... (Bu arada yüksek oranda gençlerimize hitap ediyor.)


Charlie Bloom'un monoton yaşamı dört kişilik bir grup arkadaşın işi gereği aralarına girmesi ile hayatı tamamen değişir. Sıradan yaşamı bu grup ile kesişen Charlie, göz Gabriel West ile Olly Samson'un gerilimin arasında sıkışıp kalır. Siz de biliyorsunuz ki aynı işi yapan ve belirli bir çevre edinen göz önünde, dikkatler üzerinde olan kişiler iseniz grup üyeleri arasında çekişme ve tartışmalar olması çok doğaldır. Charlie işi, görevi bu grup üyelerinin fotoğraflarını çekmektir. Haliyle yaşanan kavgadan ve gerilimden ötürü kişiler arasında zor durumda kalır. Anlayacağınız şiddetli çatışmalar yüzünden grup da bozulma tehlikesi altına girmiş bulunmaktadır. Derken Charlie şarkı sözlerinde bir sır keşfeder ve bundan sonra her şey bambaşka yönlere gidecektir ve her şey çok farklı olacaktır.

Kitap aşk, arkadaşlık, ihanet, hırs, hayal kırıklığı ve aile ilişkilerine dayanıyor. İlk başta da dediğim gibi tamamen gençlik romanı... Bilirsiniz gençlik dönemlerinde herşey toz pembe görülür, hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Ne kadar arkadaşım, dostum da deseniz bilmediğiniz bir diğer yüzleri de bulunur. Kişilik henüz oturmamakta çok yakın arkadaşlar arasında bile büyük tartışmalar kaçınılmazdır. Bu kitapta da bir grup gencin yaşamına değinip onlarla birlikte gülecek eğlenecek, yeri gelecek hüzünlenecek ve yeri gelince kızacaksınız. Anlayacağınız her türlü duyguyu yaşatacak sizlere.

Eksik Parça Yayınları'nı bu kadar sevmemdeki neden, kitabın sonlarında beni şok etmesi. Beni yine yanıltmayan ters köşe yapan bir eser daha işte! Daha ne olsun... Eğlenerek, keyif alarak okuduğum bir roman daha... Ve ben serinin devam kitaplarını okumak için nasıl sabredeceğim hiç bilmiyorum.

Kitabın kapağı  son  derece göz kamaştırıcı anlatımı oldukça sade... Konusu ilginç ve oldukça değişik... Puntoları gözleri yormayacak büyüklükte olduğundan kolayca okumanızı sağlıyor. Kısacası tavsiye ederim, özellikle bu aralar kafa dağıtmak ve eğlenerek okumak isteyenlere...

Yazarımıza başarılarının devamını diliyor ve Eksik Parça Yayınları'na böyle güzel eserlerle bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum.

Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN.
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema