19 Haziran 2018 Salı

REH-İ RÜZGAR - AYZIT YAYINEVİ

on Haziran 19, 2018



Herkese kocaman Merhabalar,

Yorumuma başlamadan önce  sizlere bu kitabı çıkar çıkmaz okumadığım için ne kadar pişman olduğumu belirtmek istiyorum...Son zamanlarda okumuş olduğum en özgün en kaliteli kitaplardan birtanesidir!

Temel olarak sadece bir konuyu ele almayıp birçok konuyu bir arada harmanlayıp , detaylı olarak araştırma yapıp Mevlana ve Şemsi Tebrizi seçkileri ile kitabını bütünleştiren bunu tam anlamıyla başarabilen yazarımızı sonsuz tebrik ediyorum.

Kitabı elime alır  almaz  bir solukta okuyup bitireceğimi tahmin ediyordum.Ama bu kadar da cabuk beklemiyordum!Keşke biraz daha uzun olsaydı...Okumalara doyamadım. Kitap genel hatları ile psikolojik ağırlıklı...Her ne kadar kişinin yaşamlarından örnekler alınsa da bu kitap bizim birer aynamız yaşamımızdan kesitler yuzlesmemiz gereken hayatın acı gerçekleri.

Bu kitap bir arayış romanı! Mutlaka ama mutlaka herkes okumalı.Ama kitabı okurken sessiz ve kendinizi dinleyerek hayatınızı ve yaşam seklinizi göz önüne alarak okumanızı tavsiye ederim!Zira okuyacağınız bu hikaye tüylerinizi urpertecek ve sizi bambaşka diyarlara götürecek.Kitabı bitirdikten sonra anlayacaksınız ki bu hayatta hiçbir şey tesadüf değildir ;hiçbir insan nedensiz çıkmak karşınıza !

Bu muazzam eseri bir solukta okudum ve içinde kendi hayatımdan birçok örneklere rastladım bir kere de şükrettim .Çünkü bizim şikayet ettiğimiz birçok şey başka insanlar için bulunmaz bir nimet!

Yazarımızın kalemi oldukça akıcı anlatımı merak uyandırıcı.Kitapta en sevdiğim ise ŞEMS 'in Aşkın 40 Kuralı'nın kitaptaki karakterlerin hayatları ile bütünleştirilip açıklayıcı ve doyurucu bir anlatıma sahip olması!Ve bu da kitaba ayrı bir lezzet katıyor!  Şiddetle tavsiye ediyorum.Kitabın ismi ve kapağı zaten okumanız merak etmeniz için geçerli bir neden !Ve diyorum ki  Reh-i Rüzgar  ile çıktığınız bu yolda kendinizi bulma mertebesine ulaşmanız dileklerimle... (Ulasacagınızdan şüphem yok)!

Yazarımız başarılarının devamını diliyor;Ayzıt  Yayınlarına böyle güzel eserlerle bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ederim.

Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN...
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema