25 Haziran 2018 Pazartesi

KIZILDERİLİ VE ÇINGENE - EKSİK PARÇA YAYINLARI

on Haziran 25, 2018


Herkese mutlu, sımsıcak ve aşk dolu bir gece dilerim. ❤

Bugün sizlere benim için çok önemli olan, ailemizin önemini ve sevginin gücünün herşeyden değerli olduğunu anlatan, okumaktan son derece mutlu olduğum bir kitaptan bahsedecegim...

Çok şanslıyım çünkü son zamanlarda çok değişik, ilginç, çok farklı kitaplar okuyorum. Okumuş olduğum bu roman, her sayfası buram buram aşk kokan, her sayfası sürprizlerle dolu, heyecanı bir an düşmeyen, aynı zamanda her sayfada gizem ve geçmiş sırlarla örülü bir gizem romanı...

Kitap gerçek bir roman olmasının yanı sıra bir Kızılderili ve Çingene'nin muazzam aşk hikayesini anlatıyor. Kitabın konusu aile ilişkileri, aşk, hayal kırıklığı, ölüm, sırlar... Kitapta bolca karakter mevcut ama kesinlikle kafanız karışmıyor, bir solukta okuyorsunuz. Kitapta çok karakter olması kitaba ayrı renk katmış. Her birinin hayat hikayesini ayrı ayrı okuyoruz ve onların farklı dünyasına konuk oluyoruz. Yıllar sonra ortaya çıkan gerçeklerle değişen hayatları anlatmak kolay değildir fakat yazar bunu o kadar güzel anlatmış ki sanki o mucizeyi ben  yaşadım ve etkisinden kolay kolay çıkamadım.

Kitap aslında ders verici, öğretici nitelikte yazılmış bir mistik roman. Sabretmenin önemini, en sonunda kazanan kişinin siz olacağınızı ve her daim sevginin gücünün her şeyin üstesinden geleceğini o kadar güzel anlatmış ki keşke kitap biraz daha uzun olsaydı dedim. Yazarımızın kalemine, anlatım gücüne bayıldım.

Kitabı okumuyor adeta yaşıyorsunuz. Olaylar gözünüzün önünden film şeridi gibi geçiyor. Bir solukta okuyup bitireceğinize eminim. Kitabın kapağı yine oldukça ilgi çekici ve merak uyandırıcı... Anlatım sade ve akıcı; puntolar gözleri yormayan büyüklükte, çabucak okumanızı sağlıyor. Ve kitabın çevirisi oldukça başarılı. Herhangi bir kopukluk yoktu. Uzun lafın kısası, bu muhteşem roman sizlere tavsiyemdir. Klişelerden sıkıldım diyorsanız, farklı deneyim yaşamak istiyorsanız muazaman bir seçim olacaktır sizlere.

Yazarımıza başarılarının devamını diler, Eksik Parça Yayınları'na böyle muazzam kitaplar ile bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ederim...

Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN.
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE ...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema