25 Haziran 2018 Pazartesi

ŞÜPHE - EKSİK PARÇA YAYINLARI

on Haziran 25, 2018


Herkese mutlu, huzurlu, aşk dolu günler dilerim.

Biz okurlarda genelde bir tabu vardır. Hep derler ki Türk yazarlar, yabancı yazarlar kadar iyi yazamaz, etkisi altına alamaz, kaliteli eser çıkaramaz. Bence böyle genelleme yapmak doğru değil, hele hele ön yargılı olmak hiç doğru değil. Okumadan bilemezsiniz, şans vermeden yorum yapamazsınız. İşte ben de kıymetli yazarımız Bilge Hanım'a şans verdim. kitabı ile tanışıp farklı bir yolculuğa çıktım ve gizemli, oldukça keyifli dakikalar geçirdim. Bu tercihimden dolayı çok  mutluyum, kesinlikle okurum dediğim bir kıymetli insan daha dahil ettim hayatıma.

Kitabı okumaya başlayınca ilk sayfadan itibaren sizi etkisi altına almayı başarıyor ve soluksuz okunuyor. Yazarımızın detaylı bir araştırma yaptığı belli. Çünkü karakter analizlerini muazzam bir şekilde kitabında aktarmış bizlere. Öyle sıradan bir anlatım mevcut değil. Her cümle, her paragraf sizi alıp bambaşka diyarlara götürüyor ve sizler farkında olmadan Gizem'in hayatında kendinizden bir parça buluyorsunuz.

Hayatının her alanında son derece başarılı, kendine güveni tam olan Gizem'in hayatı bir gün ansızın tanıştığı biri tarafından farklı bir yola girer. Bundan sonra her şey çok farklı olacaktır onun için. Okuyup görün derim. Kitap aslında bizlerin hayatının bir yansıması niteliğinde. Okuyup ders çıkarabileceğiniz muhteşem bir kitap bana göre. Özellikle psikoloji ağırlıklı olması... İnsanların etrafının ne kadar kalabalık olursa olsun, manevi yönden ne kadar yalnız olduğunu detaylı olarak bizlere sunan bir roman olmuş.

Ben okudum, sevdim, gözü kapalı da tavsiye ederim. Sizlerin de bu kitaptan istifade etmenizi isterim. Yazarımıza  başarılarının devamını diler ve Eksik Parça Yayınları'na böyle güzel eserlerle bizleri buluşturduğu için çok teşekkür ederim.

Kitapla kalın, HOŞÇAKALIN.
Yeni yorumlarda GÖRÜŞMEK ÜZERE...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitap Home | Tasarım: Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema